افراد پشت كسب و كار خودتان را به مشتري بشناسانيد
طراحي اپليكيشن در مشهد تصور كنيد كه براي اولي بار از يك فروشگاه اينترنتي بازديد ميكنيد. از كجا به آن مغازه اينترنتي اعتماد ميكنيد، اكثر مردم به سراغ نظرها مشتريان قبل مي روند، آيا كسي تحت كالاها نظر گذاشته يا آيا با جستجو در اينترنت تجربه ي خوب يا بدي پيدا مي نمايند؟
اما هنگامي فروشگاه اينترنتي شما تماماً تازه مي باشد و هنوز هيچ فروشي ندارد و به اين ترتيب هيچ بازنگري و نظري از مردم در مورد محصول شما وجود ندارد، چه گونه ميتوانيد اعتماد مشتريان بالقوه را براي خريد از تارنما خود جلب فرماييد؟ اين معضلي مي باشد كه نسبتاًً هر صاحب فروشگاه اينترنتي تازه بايد با آن روبرو شود.
بدست آوردن اعتماد مشتري هنگامي كه مشتري نداريد خيلي سخت است
بايد پيشين از اينكه مشتري تصميم به خريد از شما بگيرد اعتماد آن ها را جلب فرمائيد. خوشبختانه، شيوه هاي مختلفي براي اينكار موجود است، در اين نوشتهعلمي 8 نحوه براي جلب اعتماد مشتري و رشد كسب و كار از صفر را آموزش ميدهيم.
1. افراد پشت كسب و كار خودتان را به مشتري بشناسانيد.
به عنوان يك خريدار، در نگاه نخستين معمولا اعتقادي به شعارها و تبليغات و زرق و برق وبسايت نداريم. اما به انسان هاي حقيقي و واقعي ميگردد اعتماد كرد.
يكياز راه و روش هاي غلبه بر شك و ترديد مصرف كننده نشان دادن آدم هاي حقيقي و واقعي است. سعي فرمائيد خودتان و تيمي كه با شما ملازمت مينمايند را به مخاطب معرفي فرمائيد، در صورتيكه عمل شما داستاني داراست كه سبب شده اين محصولات توليد شود و در حالتي كه نحوه هايي قبلا طي كرده ايد تا به اينجا رسيده ايد تمامي مي تواند براي مشتري شما جالب و اعتماد برانگيز باشد.
مكان عالي براي انجام اين كار در صفحه در زمينه ي ما(About Us) در سايت شماست. با تمركز روي اشخاص به عنوان مالك كسب و عمل به جاي فقط محصولاتتان، ميتوانيد همزمان قصه برند خود را بگوييد. اين به مشتريان كمك مينمايد تا شمارا بيش تر بشناسند، و اعتماد به تجارت شما نيز افزايش يابد. اين تجربه اي مي باشد كه صاحبان موفق فروشگاه هاي اينترنتي با ما ميان نهاده اند.
اين كارچنان ارتباطي عاطفي با مشتري ساخت مي كند كه صرفا يك تجارت كوچك قادر است از آن برخوردار باشد. درك كردن اينكه آن ها افراد حقيقي مي باشند به ما كمك ميكند تا نسبت به خريد از فروشگاه آنها احساس بهتري داشته باشيم.
در صورتيكه در سپهر دكان خود را ايجاد كرده ايد به پنل مديريت رفته در بخش محتوا به قسمت صفحات مراجعهنماييد و برگه ي پرسش هاي راجع به ما را بسازيد در غير اينصورت "مغازه خود را ايجاد نماييد"
2. توليد ارتباط از طريق ساخت محتوا
محتوا ابزاري قدرتمند براي ارتباط با كاربران تازه است كه هيچ تصوري از شما ندارند، به شما اين امكان را مي دهد كه خود را آهسته آهسته به آنان معرفي كنيد.
توليد محتواي منظم نشان مي دهد شما كسب و كار خود، مشتريان خود و مشكلات آنهارا مي شناسيد و به آنان بها مي دهيد، اين قضيه هميشه نشانه ي خوبي براي مشتري شماست.
محتوا همچنين مي تواند به مصرف كنندگان كمك كند تا با برند شما اضافه آشنا شوند، به خصوص درحالتي كه وقايع كسب و عمل خودتان را به اشتراك ميگذاريد و برند خاصي را توسعه و گسترش مي دهيد. هر دوي اين موارد شخصيت پشت برند شمارا نشان ميدهد و به افراد امداد ميكند حس كنند واقعاً شما را ميشناسند و ميتوانند به شما اعتماد كنند.
محتواي شبكههاياجتماعي مخصوصا چنانچه مشاجره برانگير هم باشند به شما اين قابليت را ميدهد تا با كاربرانتان مستقيما ارتباط برقرار فرمائيد. حتي در شرايطيكه يك كامنت كوچك بگذارند اين دوره گران بها براي شما مهيا ميگردد كه تك به تك با آنها حرف فرمائيد، حس كنند كه در پشت كاغذ ي اجتماعي شما انسان حقيقي و واقعي است و كامنت آنها خوانده ميشود.
بازاريابي محتوا روشي استثنايي براي نشان دادن تخصص شماست. در صورتيكه مصرف كنندگان ببينند كه شما، به عنوان صاحب مغازه، كالاهاي خود را واقعاً مي شناسيد، آنان به كيفيت توليد ها يا خدماتي كه ارائه مي دهيد اعتماد ميكنند.
براي اينكه بازاريابي محتوا موءثر باشد، شما بايد به طور تروتميز محتواي باكيفيت ارائه دهيد.
ما در سپهر با قابليت و امكان بخش مقالهها و بلاگ اين امكان را ساخت كرده ايم كه بتوانيد محتواي خود را منتشر نماييد.
برچسب: