Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  طراحي اپليكيشن در مشهد  طراحي اپليكيشن در مشهد 

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

افراد پشت كسب و كار خودتان را به مشتري بشناسانيد

طراحي اپليكيشن در مشهد  تصور كنيد كه براي اولي بار از يك فروشگاه اينترنتي بازديد مي‌كنيد. از كجا به آن مغازه اينترنتي اعتماد مي‌كنيد، اكثر مردم به سراغ نظرها مشتريان قبل مي روند، آيا كسي تحت كالاها نظر گذاشته يا آيا با جستجو در اينترنت تجربه ي خوب يا بدي پيدا مي نمايند؟

اما هنگامي فروشگاه اينترنتي شما تماماً تازه مي باشد و هنوز هيچ فروشي ندارد و به اين ترتيب هيچ بازنگري و نظري از مردم در مورد محصول شما وجود ندارد، چه گونه ميتوانيد اعتماد مشتريان بالقوه را براي خريد از تارنما خود جلب فرماييد؟ اين معضلي مي باشد كه نسبتاًً هر صاحب فروشگاه اينترنتي تازه بايد با آن روبرو شود.

بدست آوردن اعتماد مشتري هنگامي كه مشتري نداريد خيلي سخت است

بايد پيشين از اينكه مشتري تصميم به خريد از شما بگيرد اعتماد آن ها را جلب فرمائيد. خوشبختانه، شيوه هاي مختلفي براي اينكار موجود است، در اين نوشته‌علمي 8 نحوه براي جلب اعتماد مشتري و رشد كسب و كار از صفر را آموزش مي‌دهيم.

1. افراد پشت كسب و كار خودتان را به مشتري بشناسانيد.

به عنوان يك خريدار، در نگاه نخستين معمولا اعتقادي به شعارها و تبليغات و زرق و برق وبسايت نداريم. اما به انسان هاي حقيقي و واقعي مي‌گردد اعتماد كرد.

يكي‌از راه و روش هاي غلبه بر شك و ترديد مصرف كننده نشان دادن آدم هاي حقيقي و واقعي است. سعي فرمائيد خودتان و تيمي كه با شما ملازمت مينمايند را به مخاطب معرفي فرمائيد، در صورتي‌كه عمل شما داستاني داراست كه سبب شده اين محصولات توليد شود و در حالتي كه نحوه هايي قبلا طي كرده ايد تا به اينجا رسيده ايد تمامي مي تواند براي مشتري شما جالب و اعتماد برانگيز باشد.

مكان عالي براي انجام اين كار در صفحه در زمينه ي ما(About Us) در سايت شماست. با تمركز روي اشخاص به عنوان مالك كسب و عمل به جاي فقط محصولاتتان، ميتوانيد همزمان قصه برند خود را بگوييد. اين به مشتريان كمك مينمايد تا شمارا بيش تر بشناسند، و اعتماد به تجارت شما نيز افزايش يابد. اين تجربه اي مي باشد كه صاحبان موفق فروشگاه هاي اينترنتي با ما ميان نهاده اند.

اين كارچنان ارتباطي عاطفي با مشتري ساخت مي كند كه صرفا يك تجارت كوچك قادر است از آن برخوردار باشد. درك كردن اينكه آن ها افراد حقيقي مي باشند به ما كمك ميكند تا نسبت به خريد از فروشگاه آن‌ها احساس بهتري داشته باشيم.

در صورتي‌كه در سپهر دكان خود را ايجاد كرده ايد به پنل مديريت رفته در بخش محتوا به قسمت صفحات مراجعه‌نماييد و برگه ي پرسش هاي راجع به ما را بسازيد در غير اينصورت "مغازه خود را ايجاد نماييد"

2. توليد ارتباط از طريق ساخت محتوا

محتوا ابزاري قدرتمند براي ارتباط با كاربران تازه است كه هيچ تصوري از شما ندارند، به شما اين امكان را مي دهد كه خود را آهسته آهسته به آنان معرفي كنيد.

توليد محتواي منظم نشان مي دهد شما كسب و كار خود، مشتريان خود و مشكلات آن‌ها‌را مي شناسيد و به آنان بها مي دهيد، اين قضيه هميشه نشانه ي خوبي براي مشتري شماست.

محتوا همچنين مي تواند به مصرف كنندگان كمك كند تا با برند شما اضافه آشنا شوند، به خصوص در‌حالتي كه وقايع كسب و عمل خودتان را به اشتراك مي‌گذاريد و برند خاصي را توسعه و گسترش مي دهيد. هر دوي اين موارد شخصيت پشت برند شما‌را نشان ميدهد و به افراد امداد ميكند حس كنند واقعاً شما را ميشناسند و مي‌توانند به شما اعتماد كنند.

محتواي شبكه‌هاي‌اجتماعي مخصوصا چنانچه مشاجره برانگير هم باشند به شما اين قابليت را ميدهد تا با كاربرانتان مستقيما ارتباط برقرار فرمائيد. حتي در شرايطي‌كه يك كامنت كوچك بگذارند اين دوره گران بها براي شما مهيا ميگردد كه تك به تك با آنها حرف فرمائيد، حس كنند كه در پشت كاغذ ي اجتماعي شما انسان حقيقي و واقعي است و كامنت آنها خوانده مي‌شود.

بازاريابي محتوا روشي استثنايي براي نشان دادن تخصص شماست. در صورتي‌كه مصرف كنندگان ببينند كه شما، به عنوان صاحب مغازه، كالاهاي خود را واقعاً مي شناسيد، آنان به كيفيت توليد ها يا خدماتي كه ارائه مي دهيد اعتماد مي‌كنند.

براي اينكه بازاريابي محتوا موءثر باشد، شما بايد به طور تروتميز محتواي باكيفيت ارائه دهيد.

ما در سپهر با قابليت و امكان بخش مقاله‌ها و بلاگ اين امكان را ساخت كرده ايم كه بتوانيد محتواي خود را منتشر نماييد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/3/25 ساعت: ۱۶ توسط:app01 :

زبان برنامه نويسي چه چيزي است ؟

طراحي اپليكيشن در مشهد برنامه نويسي بنابراين در شرايطي كه شما نيز جزء اشخاصي مي باشيد كه با سوالاتي از جمله "لهجه برنامه نويسي چه مي‌باشد ؟"، "كدام زبان برنامه نويسي بهترين گويش براي يادگيري ميباشد؟"،"مالامال درآمدترين لهجه برنامه نويسي چه مي باشد ؟" و "كدام لهجه برنامه نويسي آينده ي بهتري داراست ؟" در هم اكنون دست و پنجه قابل انعطاف كردن مي‌باشيد و هنوز نتوانسته ايد گويش برنامه نويسي مد نظرتان را تعيين فرمائيد شما‌را دعوت به ملازمت در يك ماجراجويي مي كنم تا در انتهاي آن بتوانيد بهترين لهجه برنامه نويسي در سال 2019 را با توجه به هدف ها مد نظرتان گزينش نمائيد .

پباده سازي نرم افزار در مشهد

البته
مواقعي كه بايستي گذشته از آغاز اين ماجراجويي بدانيم : همان طور كه ميدانيد دغدغه ي بسياري از افراد فعال در حوزه برنامه نويسي به خصوص كساني كه قصد ورود بدين حوزه را دارا هستند، اين ميباشد كه كدام يك از گويش هاي برنامه نويسي بهترين لهجه براي يادگيري مي‌باشد و اين قضيه مدام يكي از بحث برانگيزترين و داغ ترين موضوعات در حوزه برنامه نويسي مي‌باشد . پاسخ به‌اين سوال بدون شك كاري عادي نيست و بايستي از بعدها مختلفي قضيه باز بيني قرار گيرد .

از طرفي ديگر با توجه با گاز چشمگير پيشرفت فناوري، ظهور و تكامل لهجه هاي برنامه نويسي در دنياي امروز، براي باقي ماندن در‌اين رقابت آپديت بودن امري غيرقابل اجتناب ميباشد، به ويژه براي اشخاصي كه به صورت حرفه اي در‌اين حوزه سرگرم به كار هستند؛ كه در رخ هوشمندي و مجهز بودن آنها به دانش روز، ميتوانند از اين سفره گسترده سهمي براي خود بردارند .

بنابراين براي اين‌كه بتوانيم بهترين زبان برنامه نويسي را گزينش كنيم بايد مبني بر بروزترين اطلاعات گويش‌هاي برنامه نويسي، توان ها، كاربردها و محدوديت هاي آن‌ها‌را بشناسيم . همان بي آلايش تر بايد بدانيم كه هر لهجه برنامه نويسي با اعتنا به قدرت هايش، در چه زمينه هايي شايسته ترين كاربرد را دارد . پس در شرايطي‌كه مهيا ايد، برويم تا با شروع اين ماجراجويي قصه هر زبان را بشناسيم و به هدف ها اصلي، بضاعت و توان ها و محدوديت هاي آنان پي ببريم .

ابتدا
ماجراجويي: 1 .
زبان برنامه نويسي جاوا اسكريپت: ماجراجويي ما با مسافرت به دنياي يك كدام از محبوب ترين و داغ ترين گويش هاي حالا حاضر يعني جاوا اسكريپت نخست مي‌شود . وقتي كه صحبت از محبوبيت زبان هاي برنامه نويسي به ميان ميايد، بي ترديد نام جاوا اسكريپت همواره در ليست دوست داستني ترين گويش هاي برنامه نويسي به چشم ميخورد كه طبق نتيجه ها تارنما StackOverFlow اين گويش توانسته با اكتساب 69 .8 درصد رأي يوزرها، تحت عنوان دوست داستني ترين گويش در مقام نخست قرار گيرد .

امروزه كليه افرادي كه قصد دارا هستند تحت عنوان يك بسط دهنده نرم افزار فعاليت نمايند، جاوا اسكريپت را به عنوان يك آيتم همه فن حريف در چنگ دارند . در حالتي‌كه شما يكي از اين اشخاص مي‌باشيد اذن دهيد به شما بيان‌كنم كه قرار مي باشد از اين زبان خيلي استعمال نماييد و هنگامي كه ميگويم خيلي زياد منظورم مدام ميباشد . آري، احتمالا مدام ي پروردگار از اين زبان به كارگيري نكنيد البته نسبتاً 90 درصد وقت ها از آن استعمال خواهيد كرد و به همين ادله تعجبي ندارد در شرايطي‌كه بيان كنم جاوا اسكريپت از نگاه كاربرد ساير ي زبان هاي برنامه نويسي را با خاك يكسان ميكند .

درست ميباشد كه شما با يادگرفتن اين لهجه هيچ زمان هكر نخواهيد شد و درحوزه ي هوش تصنعي شانسي نخواهيد داشت و نمي توانيد به سمت عمل با بيگ ديتا برويد اما در شراي بخواهيد بك اند كار فرماييد Nodejs به امداد شما ميايد و براي فرانت اند شما فريمورك هاي بزرگي همچون React , Angular, Vue را در ليست خويش داريد، حتي در حالتي كه بخواهيم از كتابخانه ي جي كوئري هم ديده پوشي كنيم! با اين درحال حاضر در شرايطي‌كه بخواهيد نرم افزار هاي ذيل دسكتاپ و تلفن همراه را هم توليد فرمائيد فريمورك هايي همچون Electron و React Native را در دست داريد كه چيزي براي شما ناچيز نمي گذارند .

تمام اين فريمورك ها و كتابخانه هايي كه مبني بر لهجه جاوا اسكريپت مي‌باشند به مقدار ي كافي قدرتمند مي باشند و نسبتا از پيچيدگي يه خرده برخوردارند . پس در شرايطي‌كه قصد داريد به يك متخصص جاوا اسكريپت تبديل شويد و به انديشه شيوه اندازي يك استارتاپ مي‌باشيد، ميتوانيد با به كار گيري از اين گويش به تنهايي نقش يك تيم فني را تا بازه زماني گرانقدر شدن استارتاپ بازي فرمائيد! محبوبيت و كاربردي بودن اين لهجه در حوزه هاي گوناگون با يكديگر دست به دست نيز ميدهند تا آن را به يكي از بهترين زبان هاي برنامه نويسي براي يادگيري تبديل كنند . براين اساس در شراي دوست داريد به يك برنامه نويس تمامي حرفه حريف تبديل شويد شايسته ترين گويش برنامه نويسي براي استارت، جاوا اسكريپت هست .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/1/25 ساعت: ۲۰ توسط:app01 :

معرفي روشهاي كسب درآمد از نرم افزار APPNANA

طراحي اپليكيشن در مشهد  


معرفي روشهاي كسب درآمد از اپليكيشن APPNANA
APPNANA يك اپ بسيار جالب و جالب است كه درآن قابليت و امكان درآمدزايي سواي سرمايه و به صورت رايگان موجود است.

پباده سازي نرم افزار در مشهد

در اين اپ شما با انجام دادن يكسري از كارها امتياز جمع آوري مي‌كنيد و زماني اين امتيازات به ميزان كافي رسيد مي‌توانيد آنرا تبديل به پول كرده و بر حسب نيازتان برداشت نماييد. امتيازات اين برنامه NANA نام داراست.بر پايه ي دلار ۱۵۰۰۰ هزار تومان ، هر امتياز يا NANA نسبتاً مساوي يك تومان ميباشد.

شما كافيست اين اپلكيشن را بر روي تلفن همراه يا تبلت خود نصب فرماييد و با زياد كردن امتياز خود كسب درآمد فرمائيد.

يادآوري :

اين برنامه اخيرا تغييراتي داشته ميباشد و مانند پيشين امتياز نمي دهد.

==========================================

لطفا براي اطلاع از آخرين خبرها و جديدترين روشهاي كسب درآمد ، عضو كانال وبسايت دلاري شده يا به برگه پايين رجوع كنيد :
⇐ چه‌طور از طريق وبسايت دلاري آغاز به فعاليت و كسب درآمد نمايم ؟

⇐ كسب درآمد دلاري با اپليكيشن COINNESS

 

اين اپ را ميتوانيد از يكي روشهاي زير دانلود نمائيد. اعتنا نمائيد كه براي نصب و كار با اين اپليكيشن بايد از -ف-ي-لتر شكن استفاده نماييد.

دانلود نسخه اندرويد از Google Play

دانلود نسخه اندرويد از مايكت

دانلود نسخه اندرويد از ايران اپس

دانلود نسخه IOS از وب سايت Appnana

پس از دانلود و نصب اپلكيشن را اجرا فرمائيد .

 

بعد بر روي Register or Login كليك فرمائيد و در‌اين اپلكيشن با به كار گيري از جيميل خود ثبت نام كنيد تا ۱۰۰۰۰ امتياز بگيريد .

حالا بايد امتيازات خود را افزايش دهيد .

 

چه طور امتياز خود را در اپ APPNANA افزايش دهيم ؟
۱- عضويت در اين اپليكيشن كه بلافاصله بعداز تكميل ثبت نام به شما ۱۰۰۰۰ امتياز مي دهد .

۲- انجام آفر هاي اين اپلكيشن ( مانند انجام بازي هاي جالب و متنوع ، ديدن ويدئو هاي ويدئويي و تبليغات و …

۳- معرفي به دوستان عزيز ، كه شما ميتوانيد با وارد كردن كد دوست خود يا دادن كد منحصر تان به دوستان عزيز خود ۲۵۰۰ امتياز دريافت فرمائيد .

۴- به ازاي هر وروود به برنامه روزانه ۴۰۰ امتياز دريافت مي‌كنيد.

 

همان طور كه در چهره مي بينيد اطراف برنامه سه گزينه اصلي دارد:

Rewards : هنگامي به حد نصاب امتياز رسيديد ، از اين قسمت ميتوانيد گيفت كارت مورد نظر خود را دريافت نمائيد.

Get Nanas : براي كسب امتيازات از اين قسمت به كار گيري مي‌كنيد.

در قسمت (شماره ۱) با وارد كردن كد دوست خود ۲۵۰۰ امتياز به شما و ۲۵۰۰ امتياز به دوست شما تعلق ميگيرد.براي دريافت كردن اين ۲۵۰۰ امتياز مي بايست حداقل ۱۵۰۰۰ امتياز از گذشته داشته باشيد. در قسمت (شماره ۲) با انجام بازي يا ديدن ويدئو يا تبليغات يا ساير آفرها مي توانيد امتياز كسب فرماييد.

 

Invite : جهت معرفي لينك برنامه به دوستان خوب خود. از اين قسمت مي توانيدلينك نصب برنامه همراه با كد معرف خودتانرا براي دوستانتان ارسال نماييد.

 

 

چه‌طور امتيازات اين اپ به پول تبديل ميگردد ؟
شما ميتوانيد با به كار گيري از امتيازات خود ، گيفت كارت آمازون ، گيفت كارت گوگل پلي ، گيفت كارت آي تونز ، گيفت كارت ايكس باكس ، حواله ي پي پال ،و …. بگيريد . مبالغ گيفت كارت از يك $دلار تا ۱۰۰$ دلار است.

يك گيفت كارت ۱۰۰ دلاري با دلار ۱۵۰۰۰ تومان مبلغ يك ميليون و پانصد هزار تومان به فروش مي‌رسد.

توجه : براي اينكه بتوانيد از وارد كردن كد دوستان خوب خود ۲۵۰۰ امتياز بگيريد مي بايست امتيازتان بالاي ۱۵۰۰۰ باشد .

دقت : براي اينكه براي شما آفر هاي پر امتياز بيايد آي پي موبايل خود را با به كار گيري از ايــــــــــــن نرم افزار به ميهن آلمان يا انگليس تغيير و تحول دهيد .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/1/17 ساعت: ۱۴ توسط:app01 :